dinsdag 22 juni 2010

kapersbeurs

ik ben een tijdje geleden naar een kapersbeurs geweest en dat was serieus onwijs gaaf. overal kappers met onwijs gave kapsels en podiums waar je spullentjes kon kopen demonstratisch kon zien je kom zelfs tassen en sieraden kopen en make-up.
het was erg leuk je kreeg een paar foldertjes gratis en als je wou mocht je soms model zijn om je haar te laten doen.
nou dat heb ik een x-tje over geslagen haha maar het was onwijs gaaf er waren ook shows en de modelen hadden erg leuke kleren aan. het is zeker iets om nog een keer te doen in oktober is er 1 in london heel misschien ga ik daar ook heen.
ik weet niet of ik al verteld had dat me moeder kapster is en we er daarom heen mogen.
we hebben we geluncht en rondgelopen wel iets van 5 uur en daarna waren we ook wel dood moe maar het was het zeker weten wel waard de mensen die daar werkte waren onwijs vriendelijk. ik wil snel weer naar zo'n beurs.
er komt er in oktober 1 in londen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comments down here