dinsdag 22 juni 2010

hot or not

ik heb een paar producten die ik heb getest
als eerste heb ik neussrips gekocht die zijn bedoelt om meeeters te verwijderen.
je moet ze op een vochtige neus an brengen en dan 10 tot 15 minuten wachten tot ze hard zijn.
ik heb ze gekocht van de trekpleister.
bij mij werkte ze niet geweldig er zitten 6 neusstrips in voor 3 euro. eigelijk best goedkoop en achteraf had ik kunnen weten dat ze niet super goed werken maar dat het goedkoop is wil natuurlijk niet altijd zeggen dat het slecht is.
er werden bij mij een paar meeeters verwijderd maar je zag verder geen heel erg verschil.

verpakking: beetje simpel
werking: niet zo goed
prijs: €2,99
aanrader: nee
cijfer: 3 ik ben er niet tevreden over



een ander product dat ik heb getest is een masker een kleimasker ik heb een tube gekocht daar kan je ongeveer 8 keer mee doen ik heb hem gekocht bij de etos hij heet mudd original mask het heet echt een goede werking op het moment dat die opdroogt gaan er op de plaats waar meeeters zitten ontstaan er kleine openiingen het word hard en na ongeveer 15 minuten moet je het er goed aswassen.
MUDD ORIGINAL MASK reinigt verborgen onzuiverheden en make-up. het zuivert de porien en helpt puistjes en meeeters te voorkomen terwijl het de huid verstevigt en de natuurlijke teint teruggeeft na het gebruik is het handig om er nog een dag of nacht creme gebruikt afhankelijk van waarneer je het maskertje aanbrengt.

verpakking: spreekt je wel aan ziet er natuurlijk uit
werking: ben er erg tevreden over
prijs: €6,79
cijfer: 8 erg fijn product

2 opmerkingen:

comments down here