woensdag 23 juni 2010

006

heei viewers

ik kan vandaag niet schrijven omdat ik niet meer thuis kom vandaag dus daarom doe ik het maar eventje nu.
vandaag mijn laatste 2 toetsen yeaahh natuurkunde en aardrijkskunde.
echt de twee vakken waar ik in uitblink :S niet dus.
eh gelukkig ben ik daarna klaar en dan ga k lekker de stad in met me vriendinnen.
en dan ga k slapen bij daniella :P lekker horrror moevies watchen haha.
en morgen viert laura haar verjaardag. super gezellig :D

OMG maandag mnoet ik een beugel in me mond laten zetten :O
ik wil helemaal niet het is ook niet verplicht zei die man want ze staan mooi recht alleen anders zou ik hem over 10 of 15 jaar moeten dan ben ik dus een grownup.
echt niet dat ik dan nog met een beugel ga lopen ofzo.


oke ik ga nu weer want k moet zo naar school.
heben jullie enig idee hoe laat het is ? nou vroeg dus xd 6:54

oke nu ga ka echt hoor haha

veel liefs X.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comments down here