dinsdag 13 juli 2010

FREEMAN ~ cucumber peel-off mask

hey you

sorry dat ik zo lang niet heb gepost hoor.
maar hier heb ik weer iets nieuws.
ik had een week geleden een nieuw product gekocht.
een peel-off masker.
ik was er best enthousiast over.
en zo'n hele tube koste maar 3.99 dus echt niet veel.
maar toen me vriendin en ik het gingen testen kregen we een best wel geiriteerde huid.
hij werd vetter en we kregen meer last van onzuiverheden op onze huid.
dus eerlijk gezegt geen aanrader. maar het kan best zijn at het bij een ander wel werkt.






doeegg xxx

ps: ik wil wel dat jullie weten dat dit echt mijn ervaring is dus het hoeft niet zo te zijn dat het bij iedereen niet werkt

2 opmerkingen:

  1. hahahaha dat was echt een kutmasker :3.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, die heb ik ook, die wilden wij nog uittesten, maar het was er nooit van gekomen. Ik heb die van mij eigenlijk ook nooit uitgetest xd

    BeantwoordenVerwijderen

comments down here